Friday, March 27, 2009

Farewell Dinner


Inilah Opismate saya
L-R : Elia, Me, Kak Nory, Miss Tan, Zafle, Abg Azmi, Abg Idris, Ijan and Mr Johan


Yesterday nite was my farewell dinner at Dynasty Hotel. Kenapa Dynasty? Sbb tu je satu2nya hotel yang ada promosi dan reganya ok. Mula2 rasa cuak gak nak pegi hotel tuh. Takut tak sempat sebab jalan jam tahap tak hengat. Maklum la skang ni KL dilanda persidangan UMNO. ooopps...cakap pasal persidangan UMNO nih. Masa nak naik lif ke surau, ada sorang pakcik ni. Dia tanya "Awak ni perwakilan mana?". Ceh...mentang2 le baju aku warna merah, seluar dan tudung putih pokcik tu ingat aku set2 UMNO ke. nak je aku jawab "tak wakil mana2 pon...saya sedang menyambut krismas sebab tu merah putih ni" By the way semalam bukan setakat jalan jam, parking pon penuh sebab hotel tu memang fully booked oleh UMNO. haish...


Miss Tan, Kak Nory , Elia and Me

Apa2 pon apa yang kami rancang sume berjalan lancar. Sume dapat datang dan puas hati ngan makanan. Promosi Dynasty skang masakan Baba Nyonya Melaka. Bos kitorang, En. *ohan siap buat rating lagi. Fes goes to ice cream, second plak dia suka ngan ayam kot. hehe...dah lupa la. Those delicious dishes make my colleague book a dinner for following day. Yang seronoknya sambil makan ada la group from tourism buat persembahan tarian Melaka. My boss cakap best gak ada tarian ni tak de la mengantuk masa tengah makan. hahaha...


Ijan, Me and Elia


Taapii memang our boss really enjoy da nite (macam dia plak yang diraikan). Siap buat lawak ntah hapa2. sampaikan sume pelik betul ke boss cenggini? hikhikhik...



Elia, Me and Kak Nory

1 comment:

-inay- said...

aku tau nape ko sorg je amik gambar duduk,derang sume diri...hahaha