Tuesday, August 16, 2011

Ngeh Ngeh

Seronok! Seronok!

Suka! Suka!

Apa yang seronoknyaaaaa? hihihihi...

Saya sangat seronok sebab berjaya tempah tiket Firefly yang rega kosong hinggit untuk ke Kota Kinabalu, Sabah!!!

Saya yang memang sangat kepingin nak ke sana memang rasa nak lompat bintang bila dapat rembat tiket untuk 9 orang.

Dan yang best nye dapat tarikh yang memang saya selalu guna untuk bercuti. muaahahaha!

Tengok la side bar tuh, siap dah cari link pasal penginapan dan transport. Musti la nak kena survey dari skang kan.

Aiihh...tak sabarnyaaaa!


5 comments:

jiwasintetik said...

kau pya tiket bila?

Jeles ni!

chur said...

whats the date?

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

cmne boleh dapat ni mien? aku pun tgh cari tiket nak p KK ni..

ummi mien said...

arip n chur:2 - 4 mei !!!

ainie:kisahnya adik aku yg mintak tlg carikan tiket yg tengah promo rm29, tp cari2 tak de pon. tetiba jumpa plak date yg ni rm0 tu yg terus book. rasanya by now dah abes kot utk date yang aku amek nih.

lin said...

adehhhhhhh! best nye mien.. lin n famili mmg teringin nak gi kk gak.. penat browse slalu tak jumpa pun tiket murah2an.. paling2 pun 100 over.. adoiiiiiiii... sedih nye! rezki mien la tu =)