Tuesday, January 3, 2012

2012

Yeah...berjaya buat entry untuk tahun 2012. ngeh ngeh ngeh...

Saya bukan le seorang yang sentiasa update azam tiap2 tahun. azam tu tetap ada cuma tak de la berderet2.

Apa yang dirancang tahun lepas alhamdulillah dipermudahkan oleh-Nya.

Antaranya saya dapat zuriat, dan yang terbaru, rumah!

Makacih la kepada pemaju tersebut yang sememangnya komited menyiapkan rumah kami. Insya-Allah tahun ini kami dapat masuk rumah. Tinggal nak amek kunci jek. Tapi tu la sebelum dapat amek kunci tu, nak kena langsaikan beberapa $$$$.huhuhuh...nanti kita cite la ye.

skang ni sedang berpk adakah saya nak menghadiri Amanat Tahun Baru oleh YB Menteri??? sebab saya takut amek masa yang lama je nanti terlepas sesi mengepam.

Ok la ye. saya nak sambung sarap. Sarapan hari ini pun ringkas gak. Nasi dan serunding daging. Yeah rasanya tahun ini tema nye hanyalah ringkas2 sahaja.muahhahaha....

No comments: