Friday, August 15, 2008

My Last Day~~

Talk bout My Farewell Party
Iiishh..sangat geram OK! Bayangkan saya punye farewell party disambut sekali dengan kenduri halau hantu. so dengan ini saya sangat la tidak rasa langsung menyesal untuk tamatkan perkhidmatan saya dengan syarikat tersebut.

Talk bout My Boss
Saya tahu Boss tidak suka berhenti tapi apa boleh buat, hidup mesti diteruskan. Saya tahu dia akan pening bila saya tiada tapi untuk pengetahuan Boss saya tersangat2 la sudah bosan bekerja. Oleh yang demikian saya hendak berehat dan lebih rela menjaga anak saya.Heheheh...

Talk bout My Colleagues
Sangat sedey bila mengenangkan hari ini hari terakhir kita makan tengah hari bersama2 (yang paling buduh nya last lunch kenduri halau hantu)
Saya harap kamu semua bersabar. Bila masanya sudah tiba, tidak perlu rasa menyesal untuk angkat kaki dari situ (seperti saya).

Talk bout My Company Laptop
Uwaaa...lepas ni saya akan merindui kamu!!! Not only me but da whole my family. ehehhe..nampak sangat guna reta company utk peribadi.

Talk bout My Lunchi Port
Lepas ni saya sudah tidak berpeluang untuk berpeleseran di Giant,Shah Alam. Lebih2 lagi saya juga akan berpindah ke Petaling Jaya. Erm..dan juga sudah tidak dapat makan bubur yang enak di restoran TTDI Jaya. Tidak lupa jugak Nasi Lemak Ayam Madu di Batu 3.Saya juga akan merindui untuk makan masakan di restoran Seksyen 13. Harap2 bisnes kamu semua masih utuh walaupun saya sudah tidak menjadi pelanggan tetap kamu.

3 comments:

Mohd Azhar said...

Hurm leh datang lagi untuk menikmati bubur durian yang lazat di restoran TTDI.Kalau nak tau ada outlet dia yg baru di belakang tesco extra sec13.

ummi mien said...

tada hal punye. ;)

Gurunath said...

Hi see gallery from my blog