Wednesday, October 15, 2008

Pagi Yang Meluat :(

salam sume.

ni saya nak share satu kisah yang berlaku semasa dalam perjalanan nak ke opis hari ini.TIDAK! ini bukan kisah 'mereka' yang poyo nak duduk dalam LRT.Ini adalah kisah tentang sepasang kapel c*na. apa yang menarik sangat? ehehe..saya perasan derang berdua ni suka berjanji naik tren sama2 walaupun berlainan stesen. yang L nye naik kat KJ yang P nye naik kat Tmn Bahagia.

OK. Perasan tajuk entry ni? derang la watak yang meluatkan di pagi yang terang ini.

Ini bukan kali pertama saya terserempak dengan derang. Dah banyak kali dah cuma beberapa minggu ni je dah tak terserempak.Yang L le suka wat aksi. Tau le tengah hot bercinta. Bole plak si L ni selamba k*ss P. bukan sekali tapi baaaanyyaakk banyak kali.

rasa geram je ngan derang. nak je saya tambah kat pintu LRT tuh Dilarang Ber*iuman!

yang tak bestnya derang sama2 turun kat Ampang Park. Pastu sama plak building ngan saya.addooii..why la they all keja same place with me. terpaksa la saya menonton adegan derang sampai tren berhenti.

harap2 sok derang tak naik sama tren dengan saya. :(

2 comments:

azya said...

kissing in the public?? euuuuwwww.. sgt mencari publisiti.kalo aku la, aku akan ckp kat derang
"get a room la weiii~!!"

tp to tell u the truth la, nowadays byk sgt org tak reti malu.kunun2 bila buat PDA (public display affection) tu romentik abis laaa..piiirahhh.

hehe.ter-emo laks.

Anonymous said...

mien kite nye public tranpot route tk sama kn?
coz ive been hvg the same prob myself
slalu chinese tp kdg2 malay pun ramai gk
even tk kissing2 tp gesel2 mcm la tk boleh tunggu nanti2
wat i always do is: stare je kt diorg smpi segan sendiri
tp kdg2 tk jalan gaks

bukan jeles ke apa..tp ade la limit kan kdg2
ptt kene ade jais/jawi officer la jaga dlm tren kan?

wat say you? ;)