Wednesday, October 6, 2010

hooray!

Hati ini memang betol2 gumbira.

Akhirnya dapat gak aku bukak blog Che Det. Skang ni pengurusan memang ketat. mana2 blog yg ada unsur2 tak baik(paham2 je la ye) memang terus kena blocked OK.

Dan dulu blog Che Det tak terkecuali. Masa tu seingat aku masa politik semasa agak bergolak. Tak silap aku semasa proses pengalihan kuasa atasan.

Kalu tanya aku la. Perkara yang kecik pon nak diperbesar2kan. Kalu dah orang 'lama' tegur kena terima la kan. Papepon aku tetap sokong Che Det sebab aku membesar dengan Che Det. I heart his brilliant brain.

jadi sat lagi aku nak khatam balik entry Che Det yang banyak aku dah tertinggal. ok chow dulu ye.

1 comment:

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

lin pun sayang che det sgt2! sbb dia la lin rasa msia ke depan.. tp mencik sbb org baru, nak lawan org luar yg krg ajar pun, takut! semoga che det cpt sembuh.. :)