Tuesday, June 2, 2009

01.06.09

01.04.09 being as gomen servant(contract) with *KR
01.06.09 being as gomen servant(permanent) with K
*M

best kan tarikh2 atas tuh. hopefully date induksi aku pon cantek dan date sah jawatan pon cantek gak. aiseh...berangan nye.

semalam adalah hari yang sangat menyeksakan. sume borang2 yang penah isi dulu kena isi sekali lagi. yang dulu pon ada aku skip. hikhikhik...tapi kali ni tak leh skip sebab dah dapat permanent. haih...

dan arini sangat la menyeronokkan. finally aku berjaya mengepau pc baru dari bos aku. hooraayy! tak nyempat2 terus blogging. lalalalala~~


3 comments:

zue said...

tahniah! cpt bw dania dtg rumah aku mandi manda swimming pool..hehe..bg mesra skt ngn aunty zue..heheh

ummi mien said...

hoho...sori la mud dania kureng baik smlm. dia meragam sbb nak tdo. ngan sume orang dia x moh. ngan aku je nak. of course la kan. hehehe...nanti aku bawak dania g swimming kat umah ko. n ajak baby maryam sofea skali. nak bkin panas suh nana bwk farees.hikhikhik...

Billy said...

This was great to read, thank you.