Tuesday, June 9, 2009

Nafsu Besar

Arini mata aku sangat ngantuk (sebenarnya ari2 ngantuk...hikhikhik), jadi untuk beliakkan mata mula la cuci mata nengok apa yang best.

Techno kan Blackberry Storm yang baru ni. Aku memang suka ngan Blackberry. Lebey2 lagi kalu baca buku cite mesti derang mention gajet ini. Slalu wat aku tak tentu arah. Aku rasa Blackberry ni much better dari iPhone. Owh...cakap pasal iPhone nih, abah baru je terima dari pejabat. So envy ngan abah. Dapat keta perdana kaler itam dan dapat iPhone juga kaler itam! ces...ces...dan semalam suda fly ke Australia untuk attend seminar.


Blackberry Storm

Kalu dah handphone pon smart, handbag pon mesti nak sama naik kan. Aku suka tengok LV Fall Collection 2008 and 2009. Mula2 agak nyampah ngan design monogram LV nih. Sebab terlalu obvious dan senang diciplak. Plus aku suka handbag yang tak nak menonjolkan jenama. Jadi LV ni memang jarang aku tengok. Tapi bila tengok collection yang ni rasa cantik plak. Mungkin yang ini bole diexcusekan. hikhikhik...

LV Speedy Fall Collection 2008


LV Monogram Fall Collection 2009

Serius aku rasa sume designer handbag cantek2 untuk fall collection. Cuba tengok yang ni...

Vera Wang H/bag Fall 2009Marc Jacobs H/Bag Fall 2009
Valentino H/Bag Fall 2009

Baru pasan nape sume yang aku pilih ni itam2 blaka?! apa2 je la. k gtg. nak sambung kije.

6 comments:

mama_umar_maryam said...

mien, dlm byk2 gambo ko tempek nih aku paling suke valentino last skali ;)

zue said...

haha..welcome to the club bebeh! ;)

cneo osman said...

aku tak tahu lah aku gune blackberry/iphone camne..sebabnye hp aku yg cikai ada kamera brp pixel pun...aku tak mengmaksimakan penggunaannya..muahaaa..cukup utk sms dan call jer..huhu..ayah ko pengarah tkp ka??

apekkjahat said...

aku rasa 3210 ag best leh baling anjing..hahaha..nafsu dunia tuuu..uhuk..

ummi mien said...

zetty, ko suka beg besar ek?

zue, berangan jek. nak beli tu tak mampu.huhu...

cneo, blackberry ni bole berfbing sesuka hati. sbb tu la aku nak beli.hahaha...so tak de la kena berebut pc ngan hubby aku. muahhaha...aku x sure la apa post ayah aku skang. aku anak yg blur.

eleh hadi. nama pon pompuan. kata ada 9 nafsu. hhehehe...

cik nurul said...

isk pe la post abah skrg sme je cam dulo cume naek gred je

kalo abah tau msti dia kecik ati huh =P
lalalala