Monday, March 8, 2010

Suara itu...

OOooonnngg!
OOOooonnnggg!
OOOOOnnng!
.
.
.
Cuba teka suara apakah itu?
.
.
.
hehe...mesti la suara katak memanggil ujan.

Aku dah lama rindu ngan suara katak ni.
Akhirnya rindu aku terubat bila mana aku dapat dengar dengan jelas masa aku menikmati satay kat kedai Kecik, Seremban.
Sekurang2nya aku tau kat situ masih ada spesies ni idup.
Suara katak tu memang sangat nostalgia. Dulu suara katak ni la buat aku tambah lena bila ujan merenjis kat bumi ss7. yup. dulu ss7 banyak katak. skang katak2 ni dah tak de. tak tau kat mana derang berhijrah. huhu...walaupon aku geli ngan katak, tapi suara katak ketika ujan memang sedap kan. hehehe...

3 comments:

~ZuE~ said...

saiko laa sharminie!! hahaha..

-inay- said...

tipuuuuu......ko suka bunyi katak lepas ujan kt semesta.....

ummi mien said...

katak di semesta? owh...tak ingat langsung. hhahaaha...ala, kat sekolah tak yah tunggu ujan or suara katak, cikgu depan mata pon aku tdo. hihihi...